Regulamin

Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.sewme.pl jest firma SewMe Zofia Abramczyk-Maty, ul. Dobrowoja 12/10, 04-003 Warszawa, NIP 527 164 87 44 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Gospodarki, adres poczty elektronicznej e-mail: hello@sewme.pl zwana dalej: "Sklepem Internetowym" lub "Sprzedawcą"

 

I. Zamówienie i jego realizacja

  1. Zamówienie następuje poprzez dodanie przez Klienta wybranego towaru do koszyka. Koszyk umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia . Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z koszyka.
  2. Na podany w formularzu zamówienia adres e-mail jest przesyłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
  3. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zakupione towary:
    • kartą płatnicza lub płatnością online za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal.
    • przelewem na rachunek bankowy sklepu:

    Deutsche Bank S.A.
    90 1910 1048 2256 0001 0162 0001
    SewMe Zofia Abramczyk-Maty 
    Dobrowoja 12/10, Warszawa 04-003 
    W tytule przelewu wpisać: Nr zamówienia

  4. Zamówiony towar jest wysyłany w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
  5. W sytuacji gdy zamówienie nie może być zrealizowane Klient jest o tym niezwłocznie informowany.
  6. Zakupiony towar wysyłamy Pocztą Polską.
  7. Koszt dostawy jest uzależniony od ilości zakupionych produktów.
  8. Do każdego zamówienia wystawiany jest rachunek lub dowód sprzedaży.
  9. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  10. Koszty dostarczenia towarów ponoszone są przez Klienta, zgodnie z cennikiem tych usług dostępnym na stronie internetowej. Koszty dostarczenia Klient pokrywa w chwili dokonywania płatności za towar.
  11. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wprowadzony przez Klienta adres dostawy. W przypadku zwrotu przesyłki przez firmę kurierską z powodu błędnego adresu koszt ponownej wysyłki ponosi Klient.

 

II. Odstąpienie od umowy

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
  2. Klient może odstąpić od umowy, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy pod adresem hello@sewme.pl.
  3. Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Klientowi płatność za towar (nie dotyczy kosztów przesyłki do klienta i od klienta)
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Klient ma obowiązek zwrócić nienaruszoną rzecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  6. W terminie 7 dni od otrzymania towaru Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto).

 

III. Reklamacja

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) oraz ustawą Kodeks cywilny. Przysługujące Kupującemu uprawnienia z tytułu rękojmi określają art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 2014r., poz. 121 z późn.zm).
  2. Reklamacja może zostać wysłana w formie elektronicznej na adres hello@sewme.pl. Klient powinien podać dane: imię i nazwisko, nr zamówienia, datę otrzymania przesyłki, opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedającego.
  3. Jeżeli kupujący stwierdził brak któregoś z zamówionych materiałów powinien w ciągu 48h od odebrania paczki zgłosić to sprzedającemu.
  4. Reklamacja nie przysługuje w przypadku niewłaściwego użytkowania towaru, bądź różnic w kolorystyce towaru, które wynikły z innych ustawień monitora Klienta.
  5. Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od jej złożenia lub dostarczenia towaru, jeżeli będzie to niezbędne do rozpoznania reklamacji. Koszty reklamacyjne i  koszty wymiany ponosi Sprzedawca.

 

V. Postanowienia końcowe

  1. Serwis zbiera minimum informacji niezbędnych do realizacji procesu zamówienia tj. imię i nazwisko, dane teleadresowe i adres poczty elektronicznej. Zebrane informacje nie są udostępniane osobom trzecim. Przetwarzanie danych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, odbywa się wyłącznie w celu realizacji zamówienia i wystawienia faktury. Klient ma pełne prawo do wglądu oraz poprawiania lub usunięcia własnych danych zgromadzonych przez Serwis.
  2. Aktualna wersja regulaminu jest dostępna dla Klienta w zakładce regulamin. W trakcie zamówienia Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.
  3. W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną za produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 2).